Lángos és zsebes pita liszt receptek

Paleo diétás pizza

2018.08.28 17:19

Ti készítettétek:

Dávid Krisztina receptje:

Hozzávalók 8 db mini lángoshoz:

Hozzávalók a tetejére:

  • 100 g totu krém ( nem paleo diétázóknak zsírszegény natúr joghurt)
  • fokhagymapor ízlés szerint
  • himalájai só ízlés szerint
  • bébispenót
  • ízlés, diéta szerint light reszelt trappista sajt (nem paleo)

Elkészítés:

A lángos tészta hozzávalóit csomómentesre keverjük, és pihentetjük 15 percet. Bambuszrost lisztes felületen átgyúrjuk, majd 6 gombócot formálunk belőle, amit kör alakúra kinyújtunk körülbelül 6-7 cm átmérőjűre. Én kis méretű ( inkább fánk méretű) lángosokat készítettem, azért lett belőle 6 darab. Én nagy méretű pogácsa szaggatóval készítettem. Majd felforrósított kókuszolajban közepes hőfokon mindkét oldalát megsütöttem, majd konyhai papírtörlőre szedtem. 

A totu krémet ( vagy nem paleo diétában natúr joghurtot) kikevertem fokhagyma porral és sóval. Ezzel megkentem a lángost, majd spenót leveleket tettem rá. Ha nem paleo diétán vagyunk reszelt sajtot is tehetünk rá.

Tápérték 1 adagban ( 4 darab mini lángos) feltét és a felszívott kókuszolaj nélkül nélkül:

 kcal:  128.52

fehérje: 5.55 g

szénhidrát: 17.77 g

zsír:  3.8 g

Forrás:

http://fittdieta.cafeblog.hu/2017/07/14/ilyen-az-igazi-paleo-dietas-langos/

 

Süss, főzz  Te is egyszerűen, a receptben használt lisztkeverékkel! Rendeld meg most:

Éléskamra lángos és zsebes pita szénhidrát csökkentett lisztkeverék

 

Címkék: paleo diétás pizza, gluténmentes diétás pizza, IR barát diétás pizza, CH diéta, cukormentes, laktózmentes

Nézd meg, hogyan készül a LÁNGOS TÉSZTÁBAN SÜLT VIRSLI (PALEO)

 

 

 

Webáruház készítés