Szénhidrátszegény vacsora kenyér receptek

Paleo parmezános gofri

2018.08.28 17:29

Ti készítettétek:

Paleo parmezános gofri

https://glutenmenteslisztek.hu/shop_ordered/68104/pic/parmezanosgofri180828.jpg

Dávid Krisztina recepjte:

Végre beszereztem egy gofri sütőt, és olyat amit már rég szerettem volna, szív alakút. Így most az édes gofri kísérlet után jön a sós. Kicsit szkeptikusan, de kitaláltam egy olyat, hogy kenyér lisztkeverékből fogok gofrit sütni. Az eredmény isteni lett, és nem bántam meg, hogy eltértem az eredeti felhasználási javaslattól. A gofrihoz a Paleolit Éléskamra szénhidrát szegény puha kenyér lisztkeverékét használtam.

 

Hozzávalók 2 gofrihoz:

  • 1 tojás
  • 10 ml frissen facsart citromlé
  • 60 ml víz
  • 5 g kókuszolaj 
  • 40 g Paleolit Éléskamra szénhidrát szegény puha kenyér lisztkeverék( a lisztet ide kattintva tudjátok beszerezni)
  • 20 g reszelt parmezán sajt
  • kevés kókuszolaj a sütő kikenéséhez

Hozzávalók a tetejére: ( opcionális )

  • bébispenót 
  • parmezán sajt
  • tükörtojás
  • natúr joghurt ( paleo diéta esetén totu krém)
  • fokhagymapor
  • himalájai só

Elkészítés:

A folyékony hozzávalókat keverjük simára, majd adjuk hozzá a lisztet és a reszelt parmezánt. Hagyjuk állni 10 percet. A gofri sütőt egy szilikonos ecset segítségével vékonyan kenjük ki kókuszolajjal. Ha előmelegedett a sütő, a massza felét adagoljuk bele és süssük készre. 

( Nekem szív alakú gofri sütőm van, tehát ebből lett két nagy adag)

A gofri alatt egy adag pirított gombás, uborkás jégsaláta található. Erre helyeztem a megsült gofrit. A natúr joghurtot vagy a totut kikeverem ízlés szerint egy kevés sóval ès fokhagymaporral. Ezzel megkenem a gofri tetejét. Erre helyezem a tükörtojást, megszórom spenóttal és egy kevés reszelt parmezán sajttal.

Tápérték egy adag gofriban( feltét nélkül)

kcal: 167

fehérje: 10,9 g

szénhidrát:5,98 g

zsír:10,36 g

Forrás:

http://fittdieta.cafeblog.hu/2017/11/23/paleo-parmezanos-gofri/

 

 

Webáruház készítés